Hvem og hvordan hjælper Strandgården? Det afdækker og fortæller denne fine bog.

Strategisk Storytelling som ledelsesværktøj

Trine Wiese er specialist i strategisk storytelling. Hun hjælper jer med at fremkalde og fortælle jeres bedste historier. 

Trine tilbyder workshops om og med storytelling, der er den metode, hun anvender, når hun skriver om både stærke fag, virksomheder og byer.

Og hvad er Storytelling? Ja, det handler om at finde, fremkalde og fortælle jeres gode, ægte historier om begivenheder, initiativer og profiler, for dermed får I:

  • Et ledelsesinstrument til at kommunikere, styrke arbejdsglæden og skabe et godt omdømme.
  • Content til at fortælle om jer selv på en troværdig, opbyggelig måde.
  • Kernefortællinger, som den enkelte leder og medarbejder kan spejle sig i og stå på – og som kan bakke op om jeres overordnede rammefortælling.
  • En metode til at kortlægge og synliggøre jeres DNA og herunder jeres værdier og kerneforretning.

Walk the talk


Kunder, medarbejdere og dem, I samarbejder med, har det med hurtigt at aflure, hvis der er for langt mellem jeres fine ord og reelle adfærd.

Med andre ord, så undlad for eksempel at tale varmt om bæredygtighed og klimahensyn, hvis I får transporteret råvarer fra den anden ende af jorden og systematisk ignorerer jeres voldsomme CO2-udslip.

Hold jer til sandheden, MEN RUT IKKE MED DEN!