Tænk, hvis I udgav et digitalt nyhedsbrev, som jeres kunder pinedød måtte læse for at kunne følge med i vigtigt branchenyt og jeres nyheder? En spændende tanke? Ja, det er.
Ved at udsende et digitalt nyhedsbrev, der spiller sammen med LinkedIn, kan I holde jer varme i kundernes bevidsthed.
Få en uforpligtende samtale med Trine Wiese, hvis for eksempel jeres marketingmedarbejder har brug for sparring til at få sat jeres nyhedsbrev ordentligt i søen - eller I har brug for helt at overlade det til en ekstern leverandør at skrue jeres nyhedsbrev sammen.
I 2,5 år var Trine tilknyttet JFM-mediekoncernen og var en del af en redaktion, der udviklede digitale og hyperlokale nyhedsbreve om businessmiljøerne i Randers, Aarhus, Trekantsområdet, Esbjerg og Odense.
I Randers, der er Trines gamle hjemby, var resultatet efter projektperioden 1406 følgere på LinkedIn og i omegnen af 800 modtagere af de ugentlige nyhedsbreve.
"Erhvervsliv Randers er en af de få nyhedsmails, jeg glæder mig til at få, og et abonnement jeg virkelig har nydt."