Gør din kommunikation til et knivskarpt ledelsesværktøj 

Drop skrivebordsgeneralen. Vælg hellere den dygtige fortæller med ledelsesindsigt!
Sådan vil Trine Wieses anbefaling altid lyde, hvis du ønsker hjælp, når din kommunikation skal være  effektiv.
Det kræver en kombination af viden og strategisk fortællehåndværk at give gode svar på spørgsmål som:
-Hvad skriver og siger du, når du har opkøbt en virksomhed? 
-Hvordan fortæller du troværdigt og medrivende om dine succeser og styrker?
-Hvordan undgår du greenwashing?
-Hvordan skruer du en suveræn pressemeddelelse sammen?
-Hvad skriver du på dit website og på LinkedIn?
-Hvilke ord og billeder får dig til at rage positivt op, og hvilke skal du undgå?
-Eller hvad fortæller du, hvis regnskabet larmer med røde tal?


walk the talk 

Kunder, medarbejdere og dem, I samarbejder med, har det med hurtigt at aflure, hvis der er for langt mellem jeres fine ord og reelle adfærd.

Med andre ord, så undlad for eksempel at tale varmt om bæredygtighed og klimahensyn, hvis I får transporteret råvarer fra den anden ende af jorden og systematisk ignorerer jeres voldsomme CO2-udslip.

Hold jer til sandheden, MEN RUT IKKE MED DEN!