Lej en erhvervsjournalist 

Ønsker I hjælp til at finde jeres bedste historier? 
Ønsker I en reportage med billeder, fortællinger og ord fra jeres event? 
Har I brug for skarpe kundeinterviews til jeres SoMe-content? 
Ønsker I spændende, velskrevne interviews med jeres specialister og lederprofiler? 
Vil I have en attraktiv LinkedIn-profil? 
Eller har I behov for en perspektivrig baggrundshistorie?  
Hvis ja, så kontakt Die Wiese, hvor I kan få hjælp af en erhvervsjournalist, der samtidig er specialist i strategisk storytelling.

Mød en grøn frontløber

Da DSR-ledermagasinet Forkant ville fortælle om bæredygtighed i Region Midtjylland, lod de Trine Wiese interviewe en af de grønne frontløbere.

Historier om velfærd 

Det er umuligt IKKE at være optaget af, hvordan vi skruer den offentlige sektor mere hensigtsmæssigt sammen. Og Trine har da også skrevet utallige klummer og historier, der handler om offentlig ledelse. Her er en lille håndfuld:

Tendens: Børnepasning på jobbet vinder frem

Når velfærdssamfundet skal køre som fabrik  

Klumme: Der er forskel på at lede et slagteri og et sygehus

Sygeplejerskes børneteam får flere og flere kunder fra det offentlige.

Historier med finfølelse 

Det kræver en sikker interviewer og en præcis pen at fortælle om noget så sårbart som mennesker med senhjerneskade. Den lille bog om det tidligere Rehabiliteringscenter Strandgården er skrevet af Trine Wiese og Annemarie Winther. 

Lej en erhvervsjournalist 

Skarpe kundecases til dækspecialisten Vulkan A/S.
Research og spændende tekster til kokken Kim Gravenhorsts bestseller om havtorn.
Og medlemsinterviews til organisationen dinTandlæge.
Sådan lyder blot tre af de utallige fortælleopgaver, som Die Wiese har løftet.

ord og bilLeder på en MAsterplan

Masterplan for Aabenraa Havn i samarbejde med A1 Consult og journalist Trine Wiese og storyteller Annemarie Winther.

Ekspert-Interviews 

Hvad er essensen i en sund udvikling af et byområde? Det får du viden om ved at læse magasinet om strategisk ledelse af byudvikling, som Trine Wiese har leveret interviews til. Køb det her.

DANPO-Mennesker

En kampagne med det formål at styrke sammenhængskraft og omdømme. Fabriksbesøg, sparring omkring intern kommunikation og formidling. 30 personlige medarbejderinterviews, 30 dobbeltportrætter, som er omsat til 5 bannere og en videofilm til de interne infoskærme. Lavet i samarbejde med Annemarie Winther og fotograf Jakob Lerche.